Informujemy, że od 1 marca do 15 marca 2021 r. godz. 14.45 będzie trwał nabór wniosków o dofinansowanie bezrobotnemu podjęcia działalności gospodarczej.
SKŁADANIE WNIOSKU TYLKO W WERSJI PAPIEROWEJ
Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z zasadami dla osób ubiegających się o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej:
Składając wniosek w wersji tradycyjnej (papierowej) należy pobrać i wydrukować, a następnie wypełnić wzory dokumentów:
Celem założenia/zaktualizowania Indywidualnego Planu Działania określającego ścieżkę aktywizacji zawodowej (o którym mowa w pkt. 1b zasad) należy uzupełnić i złożyć wraz z wnioskiem formularz „Indywidualny Plan Działania” – Formularz IPD/ (PDF)
Pomocą w wypełnianiu wniosku jest instrukcja w formie filmiku, która krok po kroku poprowadzi bezrobotnego w uzupełnianiu dokumentów:
Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik nr 2)/ wypełnisz z pomocą wzoru dostępnego poniżej:
WZÓR WYPEŁNIANIA ZAŁĄCZNIKA NR 2
Jeżeli masz już wszystkie potrzebne informacje, możesz złożyć wniosek wraz z kompletem załączników w zaklejonej kopercie w terminie od dnia 01.03.2021 r. do dnia 15.03.2021 r.: godz. 14.45
UWAGA:
Do wniosku należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających:
Kolejność składania wniosków nie decyduje o sposobie ich rozpatrzenia.
ROZPATRZENIE WNIOSKU
Wnioski rozpatrywane są w trybie konkursowym, nie podlegają weryfikacji przed złożeniem, pracownicy urzędu nie pomagają w ich uzupełnieniu, od decyzji komisji nie przysługuje odwołanie.
Odpowiedź na wniosek zostanie przesłana listownie do wnioskodawcy w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Urząd nie będzie informował telefonicznie o rozpatrzeniu wniosku przed tym terminem.
Z uwagi z panującą sytuację epidemiologiczną oraz przyspieszenie procedury poprzedzającej podpisanie umowy, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku formalności związane z zabezpieczeniem dofinansowania (tj. podpisanie weksla, deklaracji wekslowej i wymaganych dokumentów) będą leżały po stronie wnioskodawcy.
Po wcześniejszej konsultacji z pracownikiem tut. Urzędu (wzory dokumentów zostaną przesłane drogą mailową) dokumenty należy sporządzić na własny koszt u notariusza.
Jeśli masz pytania – zadzwoń!
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 14:45 informacje w sprawie dotacji udzielane są pod numerami telefonów:
12 68 68 108
12 68 68 215